Allereerst natuurlijk heel vervelend dat jouw bestelling niet helemaal goed bij je is aangekomen. Dat zal een zooitje zijn geweest... Onze inpakkers doen hun uiterste best om de tassen zo strak mogelijk in te pakken, maar jammer genoeg valt er onderweg tijdens het vervoer wel eens iets om. Onze excuses voor het ongemak!
Als er een fles of pot gelekt heeft of open is gegaan, vul dan ons contactformulier in. Natuurlijk vergoeden we het verloren product. Kies in het contactformulier voor 'Ik ben klant bij Pieter Pot' en daarna voor 'Bezorgen'. Kies dan voor 'Er is een pot kapot of beschadigd aangekomen'. De rest wijst zich vanzelf. Onze klantenservice helpt je verder!
De vieze tas mag in principe met je volgende bestelling gewoon terug naar ons, zodat wij deze schoon kunnen maken en opnieuw kunnen gebruiken. Als je het idee hebt dat de tas echt onbruikbaar is geworden dan kun je deze beter weg gooien. Mocht je dan niet meer voldoende tassen hebben om de volgende keer je lege potten in mee te geven, dan kun je op onze kosten een extra tas mee bestellen. Laat het ons even weten als je van deze optie gebruik hebt gemaakt, zodat we het geld ervoor terug kunnen storten.